bundels voor morgen

Hello lovers,

this is something for all my dutch visitors♥


dit is voor al mijn Nederlandstalige bezoekers...
ik zit al een tijdje met een ideetje in mijn hoofd,
en ik vind dat het eens tijd is om er werk van te maken !!!

ik droom er al een hele tijd van om een verhalenbundel te maken
verhalen van verschillende mensen,
met elk een andere kijk op het alledaagse leven.
kort verhalen, gedichten, teksten, noem maar op.

zelf schrijf ik ook, zo nu en dan, 
maar het zou zo leuk zijn om samen met gelijk gezinden iets moois te creëren 
iets waardevols, iets met een mooie betekenis.
zin om hier aan mee te werken??
stuur een mailtje naar info@little-a.be
of post een leuke reactie.

veel schrijf plezier sweeties.

love,
a.


8 opmerkingen:

  1. C'est ma première visite chez toi, et j'aime beaucoup.
    Je reviendrai...
    A bientôt ^..^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, tof. Ik zal eens nadenken over een schoon verhaaltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. in ieder geval een mooi idee, als ik iets kan bijdragen mag je het laten weten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi blogje !
    Zal regelmatig eens binnenspringen.
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er wel veel zin in... maar ik schrijf veel beter in frans dan in nederlands... Mag dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, wil wel meedoen! groeten, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Ik kom vandaag via via binnenvallen, maar trek de stoute schoenen aan: Als het een 'iedereen mag meeschrijven' is, schrijf ik graag een verhaaltje voor je. Natuurlijk zonder de plicht dat je het dús plaatst.

    BeantwoordenVerwijderen